Egengjorda hamburgare + skola

Egengjorda hamburgare (inte brödet dock, haha) som jag gjorde igår åt familjen! Älskar verkligen dessa då man får bygga den hur man vill! Och det var sååååå gott! Skulle kunna äta det nästan varje dag ju!
Jag idag! :)
Idag har det varit en skoldag där vi fick träffa treorna för första gången, vilket var riktigt roligt :)
Var i skolan på en liten rundvandring och fick lite information om frisöryrket och vad vi har att se fram emot och när vi ska börja med vad och såna allmänna saker! Egentligen så gjorde inte vi så mycket! :)
 
Dagarna har gått riktigt snabbt nu när det är så mycket nytt runtom en som man kan se och nya människor osv. så dagarna går förbi sååå snabbt och nu sitter jag hemma och kollar på lite kläder på nätet och ska snart äta :)
 
Imorgon i skolan ska vi få alla tillbehör vi kommer behöva, såsom saxar, dockhuvuden och allt annat möjligt man behöver inom yrket! Så det ser jag fram emot och det kommer bli riktigt spännande att få se vad allt vi kommer få! Vi kommer även få börja lära oss klippa redan på måndag(!!!) så vi rör oss nog ganska snabbt framåt :)
 
Jag kommer säkert skriva igen ett inlägg på bloggen om vad jag går i för skola osv. nu när det är officiellt och igång, eftersom att jag fick supermånga frågor angående det! :)


Ebba ♥    •  

Åh vad fin du är!!

Erika    •  

Vad god den där hamburgaren såg ut :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Men så gott:)

Anonym    •  

Sjukt gott det ser ut! Fin du är :)

Fashion Safari    •  

Finns ju inget bättre än hemlagade burgare, så gott!!!

Emelie    •  

Mums så gott det där såg ut! Och det låter riktigt härligt, lycka till med allt! :)

Sofie    •  

Gud vad god den där hamburgaren såg ut!

Ninni - Vimsiga mamman    •  

sv. ja, eller hur var setet gulligt :D

så gott de där såg ut då, å så fin du e :)

Anita    •  

Åååh, så gott :D

♫♪ sandra    •  

gott!

Jennifer    •  

Va gott det ser ut och va kul det låter med skolan!

Josse    •  

såg riktigt gott ut!

Jennifer    •  

Vilken snygg hamburgare! ;)

Tack!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Du är så fin! Och det där såg smarrigt ut!

NATHALIE - Fashionblog    •  

Mums vad gott med egengjorda hamburgare :) kram

rebecca    •  

Gott :)

Sara Ekman    •  

mums :)

milina.blogg.se    •  

åh vad gott!

J o h a n n a    •  

När gick ni på sommarlov om ni redan har börjaT? :)

Svar: Tror det var 31 Maj :)
Henrietta Nylund

fashion    •  

Gott!! :D

ida foto. ♛    •  

men så gott! egengjorda hamburgare är verkligen bäst asså :) och så roligt att du ska gå frisör, spännande! :D
sv; åh tack så mycket fina Henrietta!! :'D ❤

Michelle Gawronska    •  

Mums!

Pauline    •  

vad roligt med egengjorda hamburgare!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!