Budget jackor i höst

1 HÄR // 2 HÄR // 3 HÄR // 4 HÄR // 5 HÄR // 6 HÄR
 
Det slog mig för några dagar sedan att snart är ju sommaren slut, vilket betyder att man måste börja använda jackor och mot vintern så ännu varmare jackor! 
Så jag var inne på nelly.com's hemsida och kollade igenom deras jackor och stötte på dessa godingar som går under 1000kr / 100€ ! Hur bra och fina som helst ju!
Jag har ju precis köpt från Zara en vanlig höst och vårjacka som jag planerar att använda i höst, men skulle verkligen behöva en ny läder jacka, så det ska jag hålla ögonen öppna för nu!
Detsamma med vinterjacka, eftersom min är ganska så gammal och lite söndrig så det är nog dags för en ny!


Anonym    •  

Sååå fina alla var!

J o h a n n a    •  

Jag tycker det är lite sorgligt att behöva ta fram jacka och sånt. Hade helst haft sommar året om :(

SARA EMILIA'S    •  

Skulle också behöva en ny vinterjacka sen mot vintern. Måste absolut kolla in dem på Nelly!

SARA EMILIA'S    •  

Skulle också behöva en ny vinterjacka sen mot vintern. Måste absolut kolla in dem på Nelly!

jennifer    •  

åh va snygga, speciellt den första! :D

Fashion Safari    •  

Fina!

Chanelle    •  

Riktigt snygga va dom! Bra tips, får ta å kolla in dem lite närmare ^^

♫♪ sandra    •  

snygg!

milina.blogg.se    •  

snygga :)

Ellinor    •  

SV: Tack så mkt! :))

Anonym    •  

riktigt bra tips! skitsnygga ju :)

Anita    •  

Gud så snygga :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

Riktigt snygga och så bra tips. Den första är helt klart min favorit :) kram

Pauline    •  

fina!

Viktoria Eriksson    •  

så snygga! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Usch, mår dåligt och får ångest bara jag tänker tanken att sommaren i princip är över.. :'(

Ebba ♥    •  

Jättesnygga jackor!!

Sara Ekman    •  

snygga jackor! :)

ida foto. ♛    •  

så himla snygga! bra tips :)
sv; ja tack de gör jag!! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Älskar verkligen dessa jackor, perfekt till hösten! :) Hoppas du får en fantastiskt bra dag tjejen, ha det bäst!

Emelie    •  

Så hemskt att sommaren snart är slut, men riktigt fina jackor! :)

LINNEA    •  

sv; tack såå mycket!

Tess    •  

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Emma Grann Fotografi    •  

Riktigt snygga!

Prietha    •  

Den första ser supermysig ut :D Måste också köpa en ny vinterjacka, har haft min i snart 3 år :/

Felicia    •  

massa snyggt, ska försöka hitta en höstjacka till hösten i barcelona jag!

puss

jonna    •  

snygga! Älskar den i mitten längst upp! Väldigt snygg!

Irini Vanessa Argiri    •  

har också kollat på dessa!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!