Älskling

Superdålig bild och ljus....
 
Idag firar jag och min andra halva hela 17 månader tillsammans! 
Är så glad att ha dig vid min sida. Du är min ända sanna vän jag kan berätta precis allt till och fortfarande är kvar vid min sida och inte dömer mina beslut och åsikter!
 
Kan nog aldrig hitta en bättre pojke än denna ♥
 


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så söta :) Grattis till er! :)

Michelle Gawronska    •  

Åhh, underbar bild!

Felicia    •  

SÅ söt bild iaf!

puss

Emelie    •  

så fin bild! :) oh va kul! grattis till er båda! :)

Viktoria Eriksson    •  

så fina ni är! :)<3

Erika    •  

Stort grattis till er :)

Ninni    •  

Så fina :) grattis

Anonym    •  

Så söta tillsammans :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!