Älskar söndagar

Serafiinas nya supersöta bebis // Lackade naglarna igår med favoritlacket!
 
Igår så gjorde vi knappt något på villaavslutningen. Satt bara hemma och mot kvällskvisten åkte vi iväg och hämtade Williams raketer och sköt lite på våran gård och det var typ allt som vi gjorde igår, haha!
 
Idag tog jag min efterlängtade sovmorgon och sov tills klockan var ungefär 10. Låg sedan och degade i sängen i en timme med William tills vi steg upp och lagade frukost till oss! 
 
Sedan har jag duschat och tvättat håret och bara luggigt och myst och sett på Desperate Housewives i min rosa fluffiga badrock, superskönt med söndagar alltså!
 
Förde nyss William till stan då han skulle hem och åkte sedan via Sera och träffade på hennes nya valp Fifi! Alltså guud så gullig hon är, man smälter ju! 
Efter det åkte jag en sväng via internaten och sedan kom jag hem och nu ska jag snart se på The fault in our stars, så som jag längtat!
 
Tack till er som orkade läsa, haha!


Alice    •  

Helfin färg på lacket!

victoria    •  

hoppas din helg varit bra!

Jeanette - Livet i London    •  

Jätte fin färg på nagellacket! :)

Ellen    •  

så söt hund och det är alltid gott med en sovmorgon :D

Sara    •  

Vilken underbar färg på nagellacket :)

Johanna    •  

Sv. Jag köpte alltså inte dom inne på gekås utan utanför i en affär :)
Men jag köpte den korta varianten och den kostade 899,-. Den mellan höga kostade 850 och sen lite högre än mellan tror jag kostade runt samma pris. Sen om man ville ha stövlar kostade dom 1.100,- :)

Erika    •  

Men ååh vad söt hund :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så söt liten valp!

Ebba    •  

Gud så söt!
Svar: åh tack, den är från lager 157 :)

Sara Ekman    •  

Söt vovve :)

Sofia    •  

Gud vilken söt vovve!!

Pauline    •  

ååå så söt vovve!

Alexandra - Lakeyours    •  

åh vilken söt vovve!!

jonna    •  

tack :)
så mysigt. Valpen är ju bara för söt :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Herregud vilken söt liten hund!! Smälter!

sv; ja det var riktigt kul :) <3

NATHALIE - Fashionblog    •  

men åh vad söt :)
- tack finaste du! kram

Prietha    •  

Åhh vilken söt hund!

Olivia Ward    •  

Sååååååå söt! +jättefint nagellack! :D

Olivia Ward    •  

Sååååååå söt! +jättefint nagellack! :D

ebba    •  

men gud vilken gullig hund :)

Michelle Gawronska    •  

Åhh, så himla söt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Så himla fint nagellack:)

Annie    •  

Vilken fin blogg du har och vad söt du är! kram

lianass.blogg.se    •  

Åhhh vad fina naglar och sånt sköt hund,så gulligt namn också,Fiffi :')

Celine    •  

Neeej vilken sötis!
Har också det där nagellacket! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!