22 Jump Street

Igår hade mamma över en vän hit till oss så jag och William grillade lite mat och kokade nypotatis osv. riktigt gott blev det! Detta kommer dock säkert bli en av dom sista gångerna (om inte sista) vi grillar detta år! Så synd då grillad mat är det bästa som finns!
 
Igår mot kvällen så var jag och William på 22 Jump Street filmen och den var verkligen sjuuuukt bra! Alltså helt över mina förväntningar! Jag tycker att uppföljarna till alla filmer brukar vara dåligare men denna var minst dubbelt bättre än 21 Jump Street! Såå himla rolig och bra story! REKOMMENDERAS! 5/5 :)

Idag har jag stigit upp vid 10 tiden hos William och så lagade vi pasta carbonara och sedan gjorde jag mig klar och åkte iväg till jobbet på ett 7 timmars jobbpass som jag nyss kom hem ifrån! Så nu ska jag bara ta det riktigt lungt resten av kvällen och njuta av det sista av helgen!


Ida - foto & häst    •  

åh så gott!! Och 22 jump street är så himla bra!! älskar scenen när Jenko skrattar ihjäl sig för Schmidt har legat med kaptens dotter, hahahah omg dog asså :'D
sv; tusen tack ❤ haha ja tydligen! var inte heller så insatt i det men jo, när man använder mineralsmink ska man ta vääääldigt lite (verkligen lite) och "arbeta" in det i huden i flera lager. Alltså man tar väldigt lite och arbetar in det, vill man att de täcker mer så tar man lite igen och arbetar in det, sen håller man på så. Här är en av mina favoriter på smink som älskar Bareminerals, http://youtu.be/uGYO_WbMAAs - där visar hon hur man korrekt använder bareminerals :) tror det gäller annat mineralsmink oxå. Hon är himla duktig och så rolig haha!

Svar: Hahha det var min favoritscen också! hela biosalongen tänkte dö av skratt! :D
Henrietta Nylund

Maja    •  

Vad mysigt!!
Kanske borde kolla den filmen då, har inte heller haft så stora förväntningar...
Åh pasta carbonara, världens godaste!!

Prietha    •  

Könner mig lite efter som inte ens visste att en tvåa var ute :/ Ska kolla på den snart om den är så bra som du säger :)

Alice    •  

Åhhh filmen verkar så bra, jag måste verkligen se den snart ^^

NATHALIE - Fashionblog    •  

Denna film bara måste jag se, verkar så bra :) kram

Emma Grann Fotografi    •  

Den filmen var så bra!!

Sara Ekman    •  

Måste se den :D

Olivia Magnusson    •  

Åh mys!
kram ❤

Pauline    •  

vad roligt! å jag är så biosugen.

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

22 Jump Street är ju helt fantastiskt bra!

milina.blogg.se    •  

måste ta och se den!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Det där ser riktigt gott ut! Och den filmen vill jag se! :)

Svar: Ja, vissa människor vill helt enkelt inte förstå och är bara allmänt jobbiga och tror att man bara söker uppmärksamhet på ett eller annat sätt. Men sen finns det människor som försöker förstå och säger dessa saker som pepp, men som inte förstår att det bara sårar en. Därför tyckte jag att det var viktigt att göra ett inlägg om det så att fler får reda på det. Men tyvärr är den största andelen med människor som verkligen inte vill förstå utan bara slänger ut sig massa kommentarer om något de inte vet ett skit om...

VERONICA - fashionblog    •  

Åh vad härligt och mysigt, älskade den filmen! Bästa! :) Hoppas din start på veckan har varit GRYM! :) Kram!

Alice    •  

Åh vad mysigt det låter! Jag vill verkligen se den filmen men den slutade gå här där jag bor för ett tag sen :( får vänta tills den kommer på internet!

Anonym    •  

Åh vill också se den! god maten såg ut!

jonna    •  

trevligt med bio. Har inte sett någon av dom filmerna. Får nog ta och göra det :) Dom verkar bra!

Amanda Ahlmark    •  

Måst man ha sitt 21 jump street fö ti si hande?? javet int om ja ork hahah

Svar: Alltså nog rekommenderar ja de no men båda e skitroliga så de e nog värt de! :D men om man nu verkligen int orkar så ede int sådär att man int sku fatta någå om man int sku ha sitt den där första :D
Henrietta Nylund

Ninni - Vimsiga mamman    •  

så god maten såg ut :)
sv. haha ja eller hur :) den e riktigt bra :D hoppas du haft en bra start på veckan :)

chris    •  

älskar grillat! åh, måste verkligen se den snart!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Tänkte bara säga att det inte går att kommentera ditt senaste inlägg... Men kanske är nåt bugg som blogg.se har just nu? I alla fall så ville jag också säga att det var sjukt snyggt med VS-grejerna i ! :) älskar vs!

Svar: Åh tack för att du berättade det! Nu funkar det iallafall på min dator, tror du det fungerar för alla andra också?
Henrietta Nylund

NATHALIE - Fashionblog    •  

Önskar dig en jättefin måndagskväll :) kram

Filippa [FIDELIPPAN.SE]    •  

Åh vill med se den! Superfin design :)


Bloglovinbyte? Säg till när du följer mig så följer jag tillbaks.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!