Vi är där var palmerna bor

Sitter för tillfället vid poolen och hänger efter en liten träning med resten av gänget jag är med!
Känns helt overkligt att äntligen vara här i Spanien eftersom att jag aldrig har varit i södern förr!
Idag har jag sett en massa nya saker som t.ex. palmer och kaktusar! 
Kommer inte svara på alla kommentarer och blogga lika mycket under semestern men ska försöka mitt bästa! 
Ska även klämma in några bilder och text då och då!
Tills dess ha det så bra!
 
 
 


 


Erica    •  

Palmer är bland det bästa som finns! :)

KassandraPalma    •  

sv: ja, jag ska nog också rekommendera den till mina mentorer så hela min klass får se den någon gång på mentorstiden :) finns en del homofober i min klass...

Svar: Ja det ska du verkligen göra! Jag förstår inte hur folk kan hata på helt vanliga människor! de som är lite homofobiska i min klass tyckte att klippet var helt dumt och bara satt och skrattade igenom det, man blir ju så arg på sånt trams!
Henrietta Nylund

Sabina    •  

sv: Jaa eller hur! Jag med, så fint :)

Åhh härligt!!

Rebecca    •  

Men så härligt :)

Caroline Blomberg    •  

men åh va härligt!

Svar: ja eller hur!
Henrietta Nylund

Nelly    •  

Oh, så härligt!

Merima    •  

åh vad gott med starbucks! :)

Svar: Ja visst är det supergott!
Henrietta Nylund

Lisa    •  

Åh, va mysigt det ser ut!!

Svar: Ja! och det är det också verkligen!
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Såå härligt ju! :D

Josefine Andersson    •  

Inte avis.. inte alls!

sv: Helt jäkla underbart gott vill jag lova :D
KRAM

Josephine - Living in London    •  

Åh, så härligt!

Kashma Izat    •  

CALIPPO OCH STARBUCKS! åh

Svar: ja visst är båda sjukt goda!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!