Veckans blogg vinnare!

Nu är det söndag vilket betyder att vinnaren av veckans blogg ska utses! 
Har utsett DEN HÄR BLOGGEN som vinnare eftersom att den var väldigt fin och bra inlägg och ett stort plus var att hon följde mig på bloglovin dessutom! så gå gärna in och kolla och kommentera hennes blogg! :)
Det fanns många fina bloggar som också var med, men snart har jag en till veckans blogg man kan delta i igen!


emelie andersson    •  

sv: ja jag älskar själv att läsa sånt så jag tänkte att jag slängde upp ett jag med ;)

Svar: jag gillar också verkligen att läsa sånt :) alltid kul!
Henrietta Nylund

Lisa    •  

Tack :)

milina.blogg.se    •  

grattis till henne!

Flisan    •  

sv: hehe okej, idag har jag spelat 2 bowling matcher och resten av dagen ska jag bara slappa :P

Charlotta Hägg    •  

Sv: Men det låter som en mysig helg :) I fredags blev det ganska lugnt. Jag körde på min syster till en fest och sedan gymmade jag på kvällen. Igår däremot blev det först kalas på dagen och sedan fest på kvällen/natten. Riktigt roligt :)

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Sanna Widman    •  

Hejsan! :)
Nu är två vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in om du blev en av vinnarna och anmäl dig gärna igen.

Ha en bra kväll
http://sannawidman.se/2014/april/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment

Emmy    •  

Grattis till vinnaren :D Kul att du kommer köra en till omgång, då får jag anmäla mig igen då (om inte jag missar...)!

Evelina    •  

vilken fin blogg du har!

Felicia    •  

grattis till henne, och frå va med nneeeexxtt time jag!

puss

Ida Lindborg ♡    •  

Grattis grattis!

Sv: jaa verkligen hihi, gudomligt gott! :'D

Emilia    •  

Grattis till dig som vann. Jag är med:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!