vårbal klänning?

Vi har en uppkommande vårbal i våran skola som är en tradition för alla nior. Jag har nu börjat söka förgäves efter klänningar och den enda som jag hittade som jag tyckte ''hade det där lilla extra'' var denna klänning, men jag är rädd för att den skulle bli för mörk för en vårbal! den är mera sådär julfestig enligt mig. Vad tycker ni?
Går denna att ha på en vårbal eller ska jag fortsätta söka vidare?
(temat till vårbalen är galakväll, och huvudfärgerna är vitt, silver och rött)


Anita    •  

Den va ju himla snygg :)

linellas    •  

riktigt snygg 🌸😍

MADDISENJ.SE    •  

Så fin klänning

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

sv: Ja det är underbart. Dock är jag tyvärr hemma nu:( Vill tillbaka!!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Jag tycker klänningen är fin :)

sv: haha, ja. det suger!

s a r a h m o b e r g    •  

Sjukt snygg :)

Denise    •  

Riktigt snygg klänning :)

Svar: Ja visst är den! är dock inte säker ifall den passar till våran vårbal!
Henrietta Nylund

Ida och Amanda    •  

Jättefin!❤










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!