Snart i Spanien!

bild från flyget påväg till London för ett halvår sedan!
Just nu är jag högst antagligen på flyget påväg till Fuengirola eller är och sover i villan som vi har hyrt! 
Kommer högst antagligen inte blogga så himla mycket under de kommande 2 veckorna men kommer inte glömma bort att checka in och lägga upp bilder på hur det är i Spanien! Har även tidsinställt lite inlägg för eran skull! Hoppas ni har det själva så bra i Sverige/Finland! pussokram!


Sofia    •  

åh vad skoj!

Ida Lindborg ♡    •  

Åh vad roligt med Spanien! ha det så roligt! :*)

Sv: jaa verkligen, tack hihi det var skönt :)

Svar: Ja visst är det :D ja det ska jag verkligen ha!
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

ååh, har det så bra!

Svar: Tack så mycket! det ska jag verkligen :)
Henrietta Nylund

Anna    •  

Spanien skulle inte vara fel nu, här hemma regnar det. Hoppas du får en fin resa!

Svar: ja gud det är så skönt här! inte kul med regn ju! tack så mycket, hoppas jag med!:)
Henrietta Nylund

Erica    •  

Gillar såna bilder tagna från flyg! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!