premiär för läderjackan i år

en värdelös telefonbild från morgonen
Idag har jag äntligen börjat använda min läderjacka och det kändes väldigt skönt! kände mig så vårig när jag hade på den haha! känns som om våren är här nu påriktigt och så går jag inte runt med min tjocka vinterjacka!
Idag har jag läst ut en bok som slutade så värdelöst så vet inte vad jag ska göra, gjort skoluppgifter som ska göras tills efter spanien och ska ännu hinna packa men så bra som jag är lämnar jag ju det alltid till sist!
Nej men nu måste jag verkligen ta och packa så jag kan åka imorgon! Ha det bäst!
 


KassandraPalma    •  

sv: jaaha oj, ganska många!

Anita    •  

Finis :D

VERONICA - modeblogg    •  

Vilken fin bild på dig tjejen! Superfin! :) Ha en underbar dag fina du, kramkram!

Svar: ååh tack så mycket finaste du! ha en riktigt bra dag du med!
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Så fin, ha så kul ♡

Svar: tack så mycket finaste! ja det ska jag verkligen! :)
Henrietta Nylund

Annika    •  

SV: dom ska ha vuxenlinjen i några år till tror jag. Då du har din frisörexamen i handen, så får du söka till bagare/konditor vux om skolan anordnar det då :)

MADDISENJ.SE    •  

Tack så mycket! När skinnjackan åker på är det banne mig vår :D

Rebecka    •  

Svar:
Heller hur! :)

Kram

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Erika    •  

Hoppas du får roligt :)

sv: Absolut, du kanske inte tycker som jag!

Svar: tack så mycket! det hoppas jag med :)
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Så fin du är :D Och så härligt med vår och läderjacka ju :)

Svar: ååh tack! jaa eller hur!
Henrietta Nylund

Ida och Amanda    •  

Superfin!❤

Svar: tack såå mycket!'
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!