några bekännelser

 
 - Jag drömmer om att få flytta hemifrån
 
- Jag känner mig mycket äldre än jag egentligen är, don't know why!
 
- Jag vill ha typ världens största bröllop med den jag älskar!
 
- Jag hatar då människor måste kopiera andra, det är ju såklart okej att 
bli inspirerad av vad någon gör, men ibland kan det ju gå över gränserna!
 
- Jag skulle vilja ha en vän som man skulle kunna 
dela allt mellan himmel och jord med!
 
- Jag skulle vilja resa väldigt mycket oftare
 
 
 
 


emelie andersson    •  

bra bekännelser, kan hålla med dig om några :)

sv: naw, tack.. du är fin om någon!<3

Ida Lindborg ♡    •  

håller verkligen med om tredje!!

Sv: haha jaaa det måste du verkligen, förstår förstår! är med helt besatt av honom ;)

Kashma Izat    •  

Allt det där stämmer in på mig med, känner mig verkligen inte som en 97a

Madde    •  

Glad påsk! :)

Madde    •  

Glad påsk! :)

Svar: Ha en glad påsk du med!:)
Henrietta Nylund

vanja    •  

allt stämmer typ in på mig förutom 2:an :P

Ida och Amanda    •  

Vill också resa!♡

♣ Ida - Hon som föddes med LKG    •  

Glad påsk :) Hoppas att helgen blir superbra :)

Svar: Glad påsk på dig med! Ja det ska jag verkligen hoppas på! hoppas din helg också blir bra!
Henrietta Nylund

Twiggy Lundberg    •  

Det där med en vän känner jag igen. Skulle vara grymt kul att ha nån man kan prata med om allt och bara öppna hela själen för!

Svar: ja eller hur! skulle verkligen vilja ha det, skulle vara så skönt!
Henrietta Nylund

Sabina    •  

sv: Jaa det var riktigt gott!!

Kul att läsa :)

KMStyle    •  

vill också ha en vän som man kan dela allt med!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!