mitt nya hår!

Var ju till frisören igår som jag berättade om några inlägg neråt och här är resultatet!
det blev lite mörkare i roten och en brun med lite rött i i längderna! fram på huvudet som man inte ser nu så har jag lite blonda slingor också, var inte som jag hade tänkt mig med dom blonda slingorna men är faktiskt riktigt nöjd! slingorna syns nästan alldeles för bra just nu men de kommer ju smälta in efter några tvättar! :)
 


s a r a h m o b e r g    •  

Blev jättebra :D

Caroline Blomberg    •  

fint! :)

Emelie    •  

Åh så fint hår du har! :D

Svar: åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Det ser ju ut som det blev kanon:)

Jonna    •  

snyggt

Johanna - A dream as a model ♥    •  

så fint ju :D

Linda    •  

amazing!

Julia    •  

Fint det blev :)

Afrodite Edreflo    •  

åh vad fint det blev :D

MALIN    •  

åh vad fint! svar: haha ja, den blev ganska stor ;)

KassandraPalma    •  

Så vackert!

Kelly    •  

Vad fint det blev! :D

Hanna Strömberg    •  

Så himla fint blev det!

Kika gärna in hos mig för att se mina foton
och följa en gravid tjej på 23 år's vardag.
Allt från ris till ros : )

Kram, HS

SARA    •  

Åh så fint :)

Sabina    •  

Åh vad fint hår du har!! :)

Svar: åh tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

Kaffehörnan    •  

Jättesnyggt

Svar: tack!:)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!