marägkaka med jordgubbar

Ikväll umgås jag med Patte, Emilia och William! Vi har ätit marängkaka, popcorn och kört till abc och ätit på hesburger också. Senare ikväll ska vi till solf lokalen och träffa lite folk och sedan har inte vi så mycket planer. har varit en riktigt trevlig kväll hittils och jag hoppas den fortsätter lika bra! 
p.s. tack så jättemycket för alla fina kommentarer i 10 sanningar om mig inlägget, blir såå glad!


Johanna Svensson    •  

Gud vilken frestande bild, den med jordgubbarna!

sv: tack! :D

Svar: tack så mycket, den var väldigt god! :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

gott!

Rebecca    •  

Mums.
sv: följer dig nu som nummer 69. säg till när du följer mig + nummer :)

Julie    •  

Åh herregud vad gott!!!

Ida Lindborg ♡    •  

Åh vad goooott! och roligt!

Sv: hihi ja! :'D åh härligt! kram

Maria    •  

WOW vad gott! Misslyckas alltid med marräng...

Elina    •  

Ser jättegott ut! :D

Flisan    •  

Sv: javisst e dom :D
Några planer idag? :)

Robex Lundgren    •  

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

V I L M A L A ♔    •  

Åh vad gott och mysigt! kram på dig <3

Lisa    •  

sv: Tack så mycket! Jag redigerar i photoshop elements 10 :)

Anita    •  

Gott :D

Felicia    •  

Åhmen gottt!

puss

julia    •  

gott :D

dite    •  

åh vad gott!

Svar: ja, den var verkligen supergod!!
Henrietta Nylund

emelie andersson    •  

så mysigt det ser ut :)

Sara    •  

Ååh ser jättegott ut och super fin blogg du har!!

Svar: åh tack så mycket! och ja den var väldigt god!
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Åh gud så underbart gott detta ser ut, vad mysigt! :) Härligt! Kramkram

Malin    •  

Jisses vad god marängkakan ser ut!! :D

Svar: Ja det var den också! verkligen supergod!
Henrietta Nylund

Ida och Amanda    •  

vad gott !!

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Tårtan såg något god ut!

Svar: Den var verkligen supergod!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

va mys

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så gott de ser ut :) Lust med ett bloglovin byte? :)

Junitjej    •  

Vilken härlig tårta!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Så gott :D

♥ Fridasinspiratiion - mode&skönhets blogg ♥    •  

Åh va gott!:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!