måndag dåligdag

Idag är det måndag igen då och från och med nu tills skolan slutar kommer jag döhata måndagarna. Vi har bytt period i skolan på fredagen vilket betyder 8.15-16.00 dagar på måndagar med riktigt äckliga ämnen! 
Igår var jag dessutom på gymmet tillsammans med William och har tagit en veckas gratis pass till det gymmet han går till så nu blir det stenhård träning inför spanien ;) borde så småningom börja också packa till spanien haha! :)
Hoppas ni får en fin måndag!


V I L M A L A ♔    •  

ÅHH VS vill så gärna ha :( Usch vad jobbigt det ltä :( hoppas måndagen schwisar förbi ändå

Svar: Rekommenderar verkligen forever pink om du köper, luktar så gudomligt gott! det gick faktiskt bättre än jag hade förväntat mig denna måndag! :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Tack så mycket :)

Linn    •  

Hoppas dagen blir bra ändå!

Anita    •  

Mysig bild :D
Svar; Va kul, vad har du för hästar? :D
kram

Svar: tack så mycket! vi har 3 ponnyer och 1 häst om jag minns rätt! vet faktiskt inte raserna på alla eftersom vi har nyligen fått 2 nya!
Henrietta Nylund

ADARAS.se - Where blog meets magazine!    •  

Åh vilken fin bild!!

Svar: tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Sara Mamma till Nova&Levin    •  

Hehe, Javisst är dom. :) jasså? :)

PINKPIERCINGS.se    •  

Känns som att många tar såna där liknande bilder, men dom är fina :)

svar: Tack så mkt! :D

Linn    •  

Sv: Härligt! Tack så mycket för din komplimang :)

marina    •  

sv. Tack så mycket du! :)
Vad roligt att du ska till spanien. :)

PINKPIERCINGS.se    •  

svar: Jag har sett hur många såna bilder som helst, fast många kan ju komma på samma sak :) Tack :D

aina [fotoblogg]    •  

Fin bild :)

Maja!    •  

Jätte fin bild :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

jobbigt ju! :(

Ida och Amanda    •  

Fin bild!❤

AW - Fotograf    •  

Åh tack du :) Himla skönt att klara det :)

Svar: ja det kan jag verkligen förstå! :)
Henrietta Nylund

Alexia    •  

Svar: Tack för tipsen! Dock är det på grund av mina ppiller som jag fått mensvärk, hade ingen alls innan. Nu kan jag inte gå, röra mig eller nått och ibland spyr jag tillochmed av smärtan :( håller på och byter lite fram och tillbaka och ha testat andra preventivmedel men det funkar inte... :(

Celine    •  

- Tack så mycket! :) Men åh den är ju sååå fin!

MALIN    •  

jättefin bild! tråkigt med en dålig dag..... hoppas det blir bättre imorgon! :)

Svar: tack så mycket! ja visst är det... jodå det är nog mycket bättre idag! :)
Henrietta Nylund

AW - Fotograf    •  

Tack så jätte mycket :) Min måndag har varit toppen, hur har din varit? :)

Denise    •  

Usch, aldrig kul att få den jobbigaste dagen på måndagar! Men tänk såhär, om det är dom jobbigaste ämnena på måndagar och den värsta dagen på veckan, så är det ju rätt skönt att ha den avklarad direkt? Så blir inte resten av veckan så jobbig! :)

Svar: Nej, det är det verkligen inte! ja det skulle jag verkligen önska att jag kunde tänka, men hela denna period i skolan så är hemsk med typ bara hemska ämnen! ända bra dagen är fredagar, thank god!
Henrietta Nylund

Mirjam Wallmark    •  

Åh luktar Forever Pink gott? Har aldrig luktat på den! ♡ kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!