inspiration: hår

Fixade ganska snabbt ihop ett litet collage på lite hår jag tycker att är snygga!
Så som ni ser tycker jag om antingen rufsigt och väldigt volymigt hår i alla möjliga olika färger eller så stora hollywoodlockar med volym i! platt är också väldigt fint enligt mig men tycker nog mest om de på bilderna!


anna    •  

härlig inpsiration!

Rebecca    •  

Såå fint :)

Nathalie    •  

Gaaash snyggt hår är det bästa som finns typ!

Svar: ja visst är det!
Henrietta Nylund

Nathalie    •  

Ja det var skönt!

Såg att du har en instagram knapp vid inlägget, ska vi följa varandra? :))

Matilda    •  

svar: Åh tack så mycket!

Åh skulle också vilja ha sånt hår!

PINKPIERCINGS.se    •  

svar: Men fan va taskigt :/ Verkligrn tur att du har din pojke och era husdjur!

sofi    •  

Jo det är alltid lika roligt med nya saker!
den första och andra bilden är samma tröja;)

Nathalie    •  

Sådär, följer dig nu! :)

Svar: vad kul! följer dig också med :)
Henrietta Nylund

sofi    •  

Ingen fara det är sånt som kan hända:)

MALIN    •  

jättefina bilder, och himla fina frisyrer! önskar att jag också hade så långt hår.....

Tess    •  

Grymt snyggt! :) Kram

Isabelle    •  

Älskar håret längst upp till höger, så snyggt!

Svar: ja visst är det!
Henrietta Nylund

Linda    •  

så snyggt

Johanna - A dream as a model ♥    •  

fina hår där :D

milina.blogg.se    •  

fin inspo!

KassandraPalma    •  

blir nästan lite avundsjuk när jag ser såna bilder, vill ha så långt hår !

Hanna Karlsson    •  

Det är hur fint som helst!

Emelie    •  

Åååh, då får du ju åka och handla om du inte har någon mat! :(

emmie kristoffersson    •  

Åh vad jag ångar att jag klippte av mitt hår nu..dör hårdöden!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!