Inga svar

Idag har jag varit till hälsovårdsstationen och fick inga svar på vad min hosta kan bero på, så jag får nu vara i kö för en läkartid ända tills maj vilket innebär att jag kanske hamnar att ha min hemska hosta i spanien också.
Efter det har jag bara tagit det lungt och umgåtts med denna lilla krabat!
 


Ida och Amanda    •  

Hoppas det blir bättre snart!♡

SALLY    •  

Nämen gud va fin hund !

SAGA    •  

SV: Och det var även väldigt gott! Förresten, superfin blogg :) Kram

SAGA    •  

Hoppas din hosta går över & ha det så bra i Spanien! Kram

Emmy    •  

Vad segt att du får vänta så himla lång tid :/

V I L M A L A ♔    •  

Hoppas hostan blir bättre! En söt liten krabat iaf, kram

Elina    •  

Tråkigt :( men hoppas du blir bättre snart då, är själv jätteförkyld just nu.

Vilken liten sötnos!

Svar: sv; ja det är det verkligen! tack så mycket, hoppas du också blir bättre snart med!Ja visst är hon det :)!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!