frissan imorgon

Imorgon ska jag till frisören och har funderat på en färg som är lite liknande som på bilden ovanför!
Ska mest dit eftersom att vill känna mig lite fräschare när jag ska till spanien om en vecka och har sjukt mycket blond utväxt till mitt bruna grön-skiftande hår haha... jag funderar också på lite slingor! skulle det bli snyggt? :)


Ida och Amanda    •  

Kommer nog bli jättefint!❤

Denise    •  

Riktigt snygg färg! Spännande att se ditt resultat sen :)

Svar: Ja visst är färgen riktigt snygg! ja, det kommer bli riktigt spännande för mig med! :D
Henrietta Nylund

Emelie    •  

Fin blogg du har :)
Tävling på min nystartade blogg :)

s a r a h m o b e r g    •  

Färgen på bilden var sjukt snygg, hade nog passat med slingor i det också :)

Celine    •  

Jag tror det hade blivit jättesnyggt!

Elsa    •  

Det skulle bli jättesnyggt, du skulle passa i det :)
Skulle bli jätteglad om du skulle kunna kolla in min blogg också, tack i förhand!
Puss & kram!

Anita    •  

Fin bild :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!