Första april till äran!

Jag är väldigt dålig på att komma på aprilskämt och är världssämst på att ljuga om olika allvarliga saker, tror jag har aprillat någon en gång bara! tycker att det är ganska hemskt att se hur folk panikar över saker som inte är sanna!
Jag hade tänkt att jag skulle dra något stort aprilskämt här men kom inte på något bra så tänkte att jag skulle köra att man får gissa vilket av detta påståenden inte alls stämmer in på mig!
 
1. Jag gillar inte romantiska saker
2. Jag älskar skräpmat
3. Jag är väldigt osocial
4. Jag har varit med i en ganska allvarlig krock
5. Jag har aldrig brytit nått ben
 
 


Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) Jag tror att du är social så jag gissar på att 3an är fel :)

Mirjam Wallmark    •  

Haha jag går alltid på aprilskämt, men har faktiskt inte blivit lurad än! :) kram

Elin    •  

Vilken fin blogg du har! Gillar för den delen inte heller romantiska saker, tycker det blir aningen stelt ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!