Fina skal från iDiwa.se!

FÖRSTA SKALET / ANDRA SKALET / TREDJE SKALET / FJÄRDE SKALET
Jag har plockat ut några skal som jag tyckte att var finast och eftersom att jag har iphone själv så valde jag att lägga bilderna på iphone skal, men det finns också skal till många olika samsung modeller, alla ipads, alla iphones och till Xperia Z1. Alla skalen är unika och har blivit designade av Malin Wallberg, Idadesign och Avanna.
iDiwa.se har väldigt fina skal för ett väldig rimligt pris! det finns väldigt många skal som jag tyckte om på deras hemsida men jag valde ut lite olika stilar av skal så man kan se vad de har bl.a. :) 


linda    •  

jätte fina skal!
tack <3

Michelle    •  

Supersöta skal!! :)

Svar: ja visst är dom!
Henrietta Nylund

Sandra    •  

sv: Tack! Jag gjorde ett inlägg för drygt ett år sen där jag visade hur jag gjorde en, du kan kolla här om du vill http://saandratornblom.blogg.se/2013/may/diy-flowercrown-2.html#comment

Annans tror jag det finns att köpa på glitter :D

Svar: Åh vad kul! ska verkligen kolla in på det inlägget! tack för tipset!
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

riktigt fina skal :)

Lydia Elstig    •  

Längst upp till vänster var så fint!

SARA    •  

Superfina skal! :)

Kaffehörnan    •  

Vad snygga skal

Julia    •  

Haha herregud, känner plötsligt ett oerhört stort ha-begär för det fjärde skalet...










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!