filmtips på romantiska filmer!

Safe Haven är en riktigt bra och berörande film! det är nog en av mina absoluta favoriter fastän jag aldrig brukar favorisera så ofta filmer! ett stort plus till Josh Duhamel som är riktigt snygg i filmen haha!
 
The Vow är en väldigt fin film baserat på sann historia! Den handlar om att Rachel McAdams förlorar sitt minne och Channing Tatum ska försöka få henne att minnas honom igen, eller åtminstone älska honom igen! :)
 
The Lucky One är en väldigt fin film som jag såg för några dagar sedan! Tycker dock att det är lite väl för många filmer som handlar om att pojken i huvudrollen är med i militären/har varit med i militären!
Stort plus att Zac Efron spelar huvudrollen!
 
P.S. I Love You är en självklar klassiker inom romantiska filmer för mig! Den är så berörande och fin och jag tycker verkligen att den är värd att se fastän den kan verka lite långtråkig ibland!


Erica    •  

Vad roligt att du ville dela med dig av din blogg till mig! Tack tack! :)

Upptäckte dessutom att jag har en och annan film att titta på ;) hehe!

Svar: Ja det var så lite så :)haha ja! rekommenderar nog starkt alla dessa filmer, så sevärda allihopa enligt mig!
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

jag vill verkligen se den första :D

Svar: Rekommenderar den verkligen! grät igenom halva filmen eller nått i den stilen :D
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Åh, så himla bra filmer!

Svar: Ja visst är dom :)
Henrietta Nylund

Evelina    •  

Hej! Jag kollade igenom din blogg lite snabbt och vill jätte gärna följa den på bloglovin, har du lust att följa min? :D

Twiggy Lundberg    •  

Jag gillar inte romantiker, men PS I love you var grymt bra! :)

♫♪ sandra    •  

haha själv är jag inte så mycket för romantiska filmer förutom några undantag såklart ^^

♫♪ sandra    •  

- haha tror alla har en sån period när man bara vill titta på kärleksfilmer och bli berörd :)

Celine    •  

The Lucky One är riktigt bra!

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Åhhhhh Ps I Love You! Hade inga större förväntningar av den, trodde den skulle vara tråkig. Men så ba BAM! In your face for judging me! Så himla fin :) The Vow också. Gillar romantiska filmer med twist. Alltså inte bara boy meets girl, de blir kära, de bråkar, det löser sig, utan då det hände något mer, något oväntat :)

Lina Ellenberg    •  

ÅHHHH älskar dom här :)
ps. följ gärna tillbaka :)

Svar: åh vad kul! det gör jag med! följer dig nu! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!