ett par till i samlingen

Nu har jag inskaffat mig ett par nya converse i min samling och den här gången blev det låga!
Skulle egentligen ha gråa men pappa köpte ett par lite brunare än gråa men på bilderna ser de riktigt gråa ut men i verkligheten är de nog mera brunaktiga. Men trots att det blev fel färg är jag faktiskt nöjd med dom!


Milina Salihodzic    •  

Snygga! :)

Nelly    •  

Så fina! ^^

emelie christin - vardag & foto    •  

sv: Åh ja, visst är det fint? Beställde min från Ikea.se :)

Converse är bästa sommarskorna utan tvekan! Själv har jag tre par i röd, grå och vit.

Svar: ja visst är dom! har också kanske 8 par :D håller inte räkningen längre haha!
Henrietta Nylund

Ida Gratte    •  

Snygga! :)

sv: Ja, eller hur :) Ha en bra eftermiddag :)

Anita    •  

Fina :D

KassandraPalma    •  

den färgen är riktigt snygg! :)

Anonym    •  

vilka fina,är dom sköna?

Svar: Ja dom var riktigt sköna! älskar låga converse! :)
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Drömskorna! Har alltid velat ha gråa låga, de är sååå snygga. Du kommer rocka gatorna i vår! :) Supernyggt ju! Ha en fin kväll, kramkram!

Svar: Ja visst är dom! det har jag alltid också de är ju såå fina! ja det kommer jag verkligen haha :D ha en fin kväll du med! kram på dig!
Henrietta Nylund

sofi    •  

eller hur! :)

kaffehörnan    •  

Snygga detaljer

B R O W N S U G A R    •  

Snygga =D

Nathalie    •  

Man kan aldrig få för mycket av converse :)

Svar: Nej det håller jag med om! har säkert 7-8 par redan!
Henrietta Nylund

Emelie    •  

Så snygga! :)

Sarah Persson    •  

Man kan inte ha för många converse! haha

Svar: nej det har du rätt i haha :D
Henrietta Nylund

Michelle    •  

Så snygga! :)

Alexia    •  

Underbart *_* Man kan aldrig få för många converse!!

Svar: Ja eller hur! nej det kan man ju inte!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Älskar Converse :)

Sarah Persson    •  

Ja, är inte du? :)

Johanna    •  

Åh så fina! Kram

Sarah Persson    •  

Oj vad trevligt!

Sarah Persson    •  

Visst!

Ida Gratte    •  

åå tack fina du!! :)<3

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Snygga!

Linda    •  

snyggt

Sofi    •  

Riktigt! Jo jag med:D

KassandraPalma    •  

hur många converse har du? :)

Trisiaa    •  

Galet va snygga!!! :D

♫♪ sandra    •  

snygga!

Sabina    •  

sv: Tack så mycket finis! Jahaa vad synd, själv känner jag mig naken utan nagellack haha :')

Snygga!

Erika    •  

Åh va snygga!! Aldrig tänkt på grå converse förut :)

Sv; tack! Nu är jag i princip frisk :)

Svar: Ja visst är de! haha åh de är ju så snygga och basic!
Henrietta Nylund

anna    •  

så snygga! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!