en typisk måndag

en bild där man ser lite bättre hur det ser ut framifrån på mitt nya hår!
Idag är det en sådan typisk måndag, riktigt tung och slö och ville bara gråta när jag skulle stiga upp! Var iallafall på alla timmar idag, men kom på nyss att jag glömde bort att jag hade en kurator tid idag, oops!
Iallafall gick dagen mycket snabbare än jag trodde den skulle och vi slutade 4. Efter det sålde jag mina för stora converse och for och åt en cheatmeal till Mcdonalds! skippade även gymmet med william idag eftersom båda var så trötta! inte alls kul, vill ju vara tränad och fin till sommaren!






Twiggy Lundberg    •  

Åhhh mcdonalds. Har inte det där jag bor :(

Svar: Var någonstans bor du isåfall? :D trodde mcdonalds fanns typ överallt haha :D
Henrietta Nylund

Tess    •  

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

♫♪ sandra    •  

gott!

Michelle    •  

Inte illa med donken! :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: jag också! :)

Vad fin du är!

Svar: åh tack så mycket! detsamma!
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

gud så gott med mcdonalds! kramkram

Svar: ja visst är det!
Henrietta Nylund

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Gott med donken :)

Sofi    •  

Riktigt:)!
Jag kommer att befinna mig utomlands i 7 veckor på praktik och tänkte om du kanske vill kolla någon gång på vår blogg som jag och fyra andra kommer att hålla i :)
Vi är de ända fem i hela Sverige som har fått chansen att åka iväg via ving resor! Och vi kommer bli skickade till 5 olika hotell:)
www.utomlandspraktikanterna.blogg.se

Ida Gratte    •  

åå gotttt :D

KassandraPalma    •  

ååh pommes!!

Kaffehörnan    •  

Så gott de ser ut godmorgon

Anita    •  

Trevlig dag :D

Michelle    •  

Hoppas att du får en bra tisdag :)

sv: Nej så tråkigt :( .. nagellack som är så roligt att leka med! :/

Sara Ekman    •  

gott :)

Aina Strand    •  

Åh så gott med donken!!

Linn Johansson    •  

Så otroligt härlig blogg! (:

Svar: ååh tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

MartinaOlsson    •  

VINN ETT PRESENTKORT PÅ 500KR HOS LUXDRESS!
- Perfekt för alla som ska köpa balklänning + accessoarer!
http://martinaolsson.myshowroom.se/40397/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-500kr-hos-luxdress/

Anonym    •  

OMG jag älskar dooken

Twiggy Lundberg    •  

SV: Jag bor i Skellefteå! :)

Svar: Läste det senare i din blogg :D är inte det en större stad eller så? :D
Henrietta Nylund

jonna    •  

snyggt håret är.

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Twiggy Lundberg    •  

SV: Nja, det är väl en av de större städerna häruppe förrutom Umeå men personligen tycker jag det är litet och tråkigt haha! :D

Anonym    •  

det är såå värt att göra naglarna en gång i månaden iallafall:)ahha jag kan inte vara utan! och den tjejen jag gick till var så grym.man fick bestämma helt själv hur man vill att dom ska se ut:)
spara o prova en gång :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!