en dag med shopping

Idag har det varit en lite molnig och mycket blåsig dag så det blev inte någon dag vid poolen så då åkte vi iväg till ett shoppingcenter i marbella och shoppade lite och jag är väldigt nöjd med vad jag fick med mig! 
Har även dragit på mig någon äcklig förkylning så har riktigt ont i halsen och känner mig febrig, så det var nog bäst att jag bara tog det lite lugnare idag då! 
Imorgon är det ungefär samma väder och så ska vi hämta den sista brodern från málaga, blir riktigt kul! :)
 


Johanna - A dream as a model ♥    •  

Trist med vädret men så kul med shopping ju :D Och hoppas du blir bättre och inte sämre <3

Ida Lindborg ♡    •  

åh vad kuuul, alltid roligt med shopping :D

Sv: hihi jaa, tusen tack! :D

VERONICA - modeblogg    •  

Men så trevligt tjejen! Åh vad roligt :) Kul med lite nytt ju, funkar alltid. Kramkram, ha en underbar söndag!

Emma Broberg    •  

shopping är bäst :d ha en bra söndag, kramkram. <3

hanna    •  

kul med shopping :D

KassandraPalma    •  

Så kul med shopping! :)

vanja    •  

sv: ja det var super gott :)

Ida och Amanda    •  

Så kul!♡

emilia svensson    •  

oj va fin blogg. Den kommer jag defentift kolla varje dag hoppas du gör detsamma och lämna gärna en kommentar också :) kram

Svar: Åh tack så mycket! kikade in på din blogg också och den var rikigt fin den också! kommer definitivt kolla in din blogg flera gånger om du gör detsamma !:)
Henrietta Nylund

emelie andersson    •  

ååh shoppa :D

sv: tack så mycket, kul att du gillar det :D

Alexia    •  

Vad roligt med shopping! Jag ska shoppa imorgon :) Roligt när det inte blir så ofta, för min del iallafall :)

Svar: ja eller hur! tycker exakt likadant, alltid kul nu som då!
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

Sv: Åh tack! vad roligt att höra! :'D kram

Celine    •  

- Håller med! :D

Johanna - A dream as a model ♥    •  

sv: Så kul att du gillar kombinationen och ja visst är det fräscht! :) Och kul att du precis som mig ändå gillar outfiten :D

Svar: Ja eller hur:)
Henrietta Nylund

Nelly    •  

Så roligt med shopping men trist med förkylning och blåst :/

B R O W N S U G A R    •  

Kul =D

hanna    •  

ja men visst är dom bra att köra? :D jag älskar dom!

hanna    •  

ja men visst är dom bra att köra? :D jag älskar dom!

Svar: ja det är de verkligen! känns som att man tränar stenhårt :D
Henrietta Nylund

Johanna    •  

Åh så kul med shopping! Kram

Julia    •  

Åh, Hollisters påsar kan vara så härliga att kånka runt på ...

Svar: Ja de kan de verkligen vara! speciellt när jag inte hittar hollister så nära mig heller :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!