en bättre tisdag

två oredigerade telefonkvalité bilder
Idag har det varit en dag så att jag har varit väldigt trött. Så i skolan hände inte så mycket speciellt förutom att vi hade ett vårbals möte. Efter skolan så var jag och William och handlade till min mormor, hon blev riktigt glad :)!
Efter det åkte vi till William och jag somnade direkt, och sov ända tills nu... Men jag vaknade och läste min mail och har fått ett riktigt spännande mail som kommer vara bra för mig och speciellt alla läsare! stay tuned ;)


Alexia    •  

Sv: Verkligen! Känns inte roligt alls, bara fått negativa intryck från mina ppiller tyvärr :( Får skriva ut såna där extrastarka smärtstillande :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Spännande med mejl :)

Svar: Ja eller hur! riktigt spännande när det är ett riktigt bra erbjudande man får på mailen!
Henrietta Nylund

Emilia Sjödin    •  

Riktigt fin blogg! Jag ser att vi har samma design på bloggen. Skulle du vara intresserad av ett bloglovin byte? :) Kram

Lollee    •  

Så fin du är!

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Henrietta Nylund

l    •  

fina bilder

Svar: Tack tack !:)
Henrietta Nylund

l    •  

eller hur!:D

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

sv: Ja, det går nog över men fyfan va ont det gör under tiden! haha

MALIN    •  

vad fin du är! svar: beställ och testa! jag rekomenderar dom verkligen! jag har ingen koll på det där så jag har ingen aning haha...... :)

PINKPIERCINGS.se    •  

svar: Det är så mkt mer än bara jobbigt, kan inte förklara, liksom allt handlar ju om mitt liv, hur dåligt jag har mått och mår, finns saker jag har gjort dom ett rop på hjälp, tack vare den psykiska misshandeln.

Om du vill prata om det så gör något innan det nästande försent, gör inte som jag och vänta för länge, fast jag visste ju inte vrf jag mådde så himla dåligt tills förra året :/ Ja jag joppas verkligen att den här psykologen kan gräva fram ett och annat pch hjälpa mig.

Alexia    •  

Svar: Ja.. dem pratade om att succesivt minska östrogenet i mina tabletter med 3 månaders mellanrum då det verkar vara östrogen jag inte tål. Tillslut skulle det bli en p-stav, så jag hoppas på det bästa :)

Anonym    •  

fin du är!
sv: Så bra :D

Svar: åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

linellas    •  

fin! smiiile 😃










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!