divergent

Var igår på bio med William och det blev att vi såg på filmen Divergent. Det var en sån sjuuukt lång kö in till biografen och fastän det var premiär förra veckan typ så var nästan hela salen full med folk! 
Och måste bara säga att den här filmen är den bästa jag har sett på väääldigt länge, om inte den bästa jag sett någonsin! Såå himla bra story och bra action och samtidigt romantisk och sådär. Ingen film har fått mig att känna mig så tom som den här, helt som om jag inte skulle veta vad jag ska göra med mitt liv längre, sååå bra var den och ville aldrig att den skulle ta slut! hoppas verkligen att det kommer ut en tvåa av denna!
Rekommenderar väldigt starkt!


s a r a h m o b e r g    •  

Det lät spännande, den får man nog kolla in :)

VERONICA - modeblogg    •  

Åh den vill jag se! :) Gud så grymt, den som verkar sååå bra. Riktigt bra! Bra tips tjejen. Kramkram, hoppas din helg vart bra.

Svar: Rekommenderar verkligen att du ska se den! var så sjukt bra film! tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

kul att den var så bra :D

Elin    •  

Gud va kul att den var bra! Det kommer förmodligen en två eftersom det finns fler böcker. Du borde verkligen läsa böckerna, dem är gryymt bra!

Alexia    •  

Åhåhåhåhåh vill så gärna se den!!! har suktat efter det sen reklamerna om den kom ut!!!!

Svar: det tycker jag verkligen du ska göra när den kommer ut i sverige! sååå himla bra!
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

Måste se den filmen, den verkar så bra!

Emelie    •  

Då ska man alltså kolla in den då! :)

Jonna    •  

får gå och se denna film
tack för tipset

Anonym    •  

oh vad handlar den om

Lollee    •  

Var den bra? :)

Anonym    •  

ohhh jag gillade hungergames (1an,intre 2an så mycket..) borde läsa om den hahaha. är den spännande?

Afrodite Edreflo    •  

åhh den vill jag se men den har inte haft premiär i Sverige än, vilket suger :/

♫♪ sandra    •  

åh läste den boken för typ ett år sedan, måste se filmen!

linda    •  

får se den!:d

Nathalie    •  

Kul att filmen var bra!! Kanske man ska ta och se den då! :D

milina.blogg.se    •  

vill se den!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Den vill jag se :D

Johanna    •  

Kul att den var så bra! Måste ta och kolla in den! Kram

Lydia Elstig    •  

Ska kanske ta och se den!

Michelle    •  

Låter som en film jag borde se! :)

Josephine - Living in London    •  

är riktigt sugen på att se den :)

Svar: rekommenderar den verkligen! sjukt bra ju'
Henrietta Nylund

Erika    •  

Ska se den där den kommer på bio här, verkar vara så bra! Lär förmodligen komma 3 filmer åtminstone, då där finns 3 böcker i serien :)

sv: Eller hur!

Svar: ja gör det verkligen, den är sååå bra! åh det hoppas jag verkligen på eftersom fick inte nog av den första haha !
Henrietta Nylund

Anita    •  

Vill se :-)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!