Dagens låt

 
Tänkte köra igen nu på en ''Dagens låt'' och den här gången blev det min absoluta favorit All of me av John Legend! Tycker att den är såå himla fin och har inte någonsin tyckt om en låt så länge som jag har tyckt om den här! 
Ett tips till alla pojkar, ifall ni vill att er kärlek ska falla för er, sjung denhär sången till henne! haha :D


Sabina    •  

SV: Jaa visst var den!

Så bra låt :)

VERONICA - modeblogg    •  

Denna låt spelas konstat på min spellista, såå himla fin och vacker. Suttit och lyssnat om den 3 gånger nu här på din underbara blogg haha, bra att du tipsar om den :) Kramkram, ha en fin tisdag!

Svar: På min också! den är sååå fin! haha nämen så kul att höra att du gillade det! :) ha en fin tisdag du med!
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

den är så fin!

Svar: Ja visst är den!
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

men åh va bra!

Josephine - Living in London    •  

Åh, jag älskar verkligen den låten! :D

Sv; Jag älskar att läsa, eller ja lite fakta och vetenskaps böcker gillar jag mest men kände att jag bara behövde läsa looking for Alaska och den är så bra! Jag beställde hem the fault in our stars från adlibris :) dom har även lookning for Alaska

Svar: Jag har aldrig gillat att läsa men fick just en sån tvångskänsla att jag måste läsa John Greens böcker! har faktiskt försökt hitta dom i olika butiker men har aldrig hittat dom så tror nog det blir att beställa isåfall! Ska kolla in adlibris! tack för tipset!:)
Henrietta Nylund

vanja    •  

sv: ja det är den verkligen :)

Milina Salihodzic - En rakad feminist    •  

Bra låt :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Bra låt och gym röst han har! :D

Ida Lindborg ♡    •  

Åh den är bra!

Sv: hihi tack, roligt att du gillade den! ;) åh, hoppas att du snart får en riktig favorit som du stolt kan kalla din idol :D kram

KassandraPalma    •  

så underbar låt!

MATILDA    •  

älskar låten! :D

Isadora    •  

Älskar den låten!! Brukar säga att det är min och min älsklings låt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!