Nuuu

Ja ha bestämt mej nu att ja ska sluta äta en massa skit o äta massa nyttit i stora lass så ja blir fetare på ett bra sätt! Ja ska ändå ha en äta-va-ja-vill da varje vecka 1 gång så ja int blir fö trött på att ha nån sånhe "diet" blabla får se till sommaren hu de blir



vickan    •  

fin blogg :)



har frågestund på bloggen. När frågestunden är över så lottar jag ut en fråga som jag tycker är bäst och den som ställt frågan vinner en länk :) kika in och fråga någonting :)

Anonym    •  

Jorå det funkar..Själv ?;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!