malin här

tjalå alla snorrar. Etta bloggar int nåmera dedä satan, förlåt fö språket.
iallafall ligger hon i soffan me ppuddi. jag sitter vid hennes dator då här och chillar såsakens. 
Ikväll ska vi antagligen sova i solf. om vi kan då förstås. Alltså jaaa. Ska typ handla naaa mat också och sånt före vi far dit också jjejejejejeejje. MAAAAT FOOOODPOOOORN! <3333333333333333333333333333333333333333
ett par söta bilder på oss som e lika gamla som gatan.
jajajaj tack för mig pussar och kramar!
SNORRE











Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!