hej

Tumblr_lwj9dkmygr1qmejd3o1_500_large_large
ida ha ja bara vari hemma o chilla o vari me mami ti butiken hehe. köpt typ mudcake o prinsesstårta tills då systeer fyller 16 imoron! btw ja hitta min ipod ida så ja e helt skithappy! XD men de som ha gjort denhär dagen skit som helvete va att alisa had vari o tugga ett hål på min ena converse så fick nå PMS utbrott på hondin där då. tycker lite synd om hon nu men hon lever ännu utan skador så de e int någå.


Fredrika    •  

fin bild!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!