FITTIT LIV!

no picture bitch deal with it.
hej ja e en japan. min ipods skärm sprack ida så mitt liv e ganska FML just nu. dont even ask!!! så ja nu ede så att jae friskare o känner mej som en jävla fisk så ja ska no komma ti skolan imoron. punkt slut. såjaa va int ti skolan ida heller. vakna en halv 12 tiden o ha luggi nere o dött så ha int blogga då ja int ha orka ta en trappa upp. men ja imoron fredag villket innebär PARTY HELA HELGEN WOHOO förutom sönda fö de e krapula dag. hejdå











Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!