snibli snabli scknadrowitch

nå hone no helt bäst
HÄR E JAG PÅ EN SUDDI BILD! XDXDDXXD tuudumn
nå som alla sjr e ja no helt best, elär???!?
Etta ha vari me mej ida, o så havi laga plättar o köpt/tagi/fixa/ordna ett prepayyyyd kortti!!!1
Helt yli ballt fett naijjs!
KnÄPP KTCHH SLURP RAAPH NÄSTAAAAA
O SEN UT O o GÅÅÅåÅÅååå :PPPPppppPPPP
Sen ha vi kolla på levande hästar! Rikti präktiga o snygga såna dessutom ;)
NÄMEEN NUH

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ →→→→→→→→→→→FILLÖÖUU←←←←←←←←← ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑











Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!