I'm no superman.

jag borde börja kila iväg till my lovley shower


Claudia    •  

Sv;ja ska t min syrra :)<3

Amanda Jonsson    •  

sötis! :) vad gör du?

Amanda Jonsson    •  

okej jag lyssnar på musik! :D

FREDRIKA    •  

Sv; Har lagt till dig på bloglovin nu, hoppas du gör detsamma! :)



Planer för ikväll då?

LADY UMBRELLA    •  

Svar: härligt att höra! :)

Jodå, trött som bara den, men livet leker ^^



Vad har du för dig då?

Tilly Cookievirus    •  

Jag är också väldigt smal och hemskt onöjd med det. Men min lillasyster behöver inte bli smal, hon behöver bli hälsosam. Det är det som är grejen, hon är både ung, kort och väldigt bred.

Terese    •  

Söt blogg :)

Anonym    •  

Kul att du va med i dagens blogg! kolla om du vann här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-2.html#comment

om inte så kan du anmäla dig till nästa dagens blogg här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-2.html#comment

(det kan du göra fast du vann)

Mvh mattteo

Anonym    •  

sorry här kan du se vinnaren:)

http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-1.html#comment

Eira    •  

Hejj!

Fett najs blogg! Gillar det du skriver!

Följa varandra via bloglovin?

Kram Eira

Sandra    •  

Fin header :)

Claudia    •  

Vad gör du då? =)<3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!