tråkigt


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Vad tycker du om kärlek? finns inga ord!
När kramade du någon sist? kanske igår?
Saknar du någon speciell person? njaaa
Har du svårt för att bli kär? nja inte så svårt
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? igår kanske?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? tror alla har gjort det
Gjort något du verkligen ångrar? japp!
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? kanske det :D
Fått din mamma att gråta? inte vad jag minns
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? ibland
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej!!!
Dricker du? saft!
Vilka kläder sover du i? inga
Vad hatar du verkligen? personer som ljuger 
Varit kär? ja
Är du ensam nu? nej
Vill du gifta dig? kanske de 
Vill du ha barn? Adoptera, ja!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag!
Såg dig gråta? Emilia
Fick dig att gråta? tror inte det är lämpligt att skriva ner.
Du delade en dricka med? Emilia
Du gick på bio med? Malin
Skällde på dig? ........
Sa någonting till dig och vad var det? Kommer själv inte ens ihåg :D


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej

Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja


JAG HAR:
Digitalkamera? ja men den är sönder :/
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? om jag är där
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? jovisst!



Sara    •  

Kan int säga

Fin blogg :)

kolla gärna våran om du har tid och lust?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!