Svar på frågestund

favorit mat?
svar: Allt som e gott! hihi
favoritfärg?
svar: Rosa
favoritställe?
svar: min säng!♥
favoritperson?
svar: uhm vet inte :D
sötaste killen/tjejen?
svar: Zayn Malik från One Direction!
favorit skådis?
svar: har ingen jag gillar speciellt mycket :D
din förebild?
svar: har egentligen ingen förebild :D
Bild/Bilder på nån du tycker ser bra ut?
svar: sök på google på Zayn Malik så har ni bild :D
E jak cool?
svar: men klart de amanda!
Dina 3 närmaste vänner?
svar: Det är säkert Sina, Sara och kanske Emmi?
Favoritbild?
det blir isåfall en jag fotograferat själv, men det är inte min favoritbild av alla som finns i hela världen hehe!
Drömresan går till?
svar: Till en massa olika ställen i USA tex NY, LA, Kalifornien osv!
Drömyrke?
svar: Har inget yrke jag vill bli ännu men försöker hitta vad jag vill bli ännu :D
Kompis du har varit längst vän med?
svar: Sina ;D
Vad har du för någon kamera?
svar: En Nikon D5000
Hur tycker du skolan är?
svar: Jag trivs! :D men annars så går det väl okej bra men annars försöker jag bli lite bättre elev än i lågstadiet...
Var vill du bo när du blir äldre?
svar: har funderat på Sverige men något drömställe är nog USA :)
Hur många syskon har du?
svar: 2 helsyskon och en halvbror som jag aldrig träffat
Har du ett bra förhållande till dina föräldrar?
svar: -
Vilka bloggar läser du dagligen?
svar: Det är nog kissies och oftast också Emmis och Malins och Amandas och Emmas











Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!