Rubrik

God morgon! vaknade för en halv timma sedan och nu ligger jag fortfarande i sängen och försöker stiga upp.Skulle ha farit till ishallen och stått i kiosken där idag tills 3 men kunde inte det för måste sitta hemma och läsa på prov! Vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag men jag kommer nog på något snart :D
Tumblr_lvis7uql541qmdjeto1_500_large
ha det så bra!


LIIV - vanlig men unik    •  

tråkigt med plugg, men det måste ju göras :o










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!