Mitt 2011

hur har året 2011 varit för dig? - Riktit bra! kommer sakna 2011...
bättre än förra året? - ja!
har du träffat några nya vänner? - Ja!
någonting du aldrig kommer glömma från 2011? -  en massa
har du gjort någonting du ångrar? - ja
har du varit kär? - ja
har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
har du skämt ut dig? -  haha, många gånger!
har du ljugit för en vän? - säkert
har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - kanske
har du många killkompisar? - nå sådär
skulle du vilja väga mer? - ja
kan du kolla i kors med ögonen? - NÄ XD
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om ja såver, jo
har du redan tröttnat på dom här frågorna? - tja, kanske lite
har du borstat tänderna den senaste timmen? -ja!
vem vill du bli full med? - prästen ofc
vem pratade du senast i telefon med? - Mamma
vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den? Mamma!
vem kan du berätta allt för? -  Emmi säkert, har ingen egentligen jag berättar allt åt
vad blir ditt namn baklänges? - atteirneH
hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - Aldri lega på sjukhus.
har en dröm gått i uppfyllelse detta år? - nä, int va ja tror
vad längtar du mest till just nu? - Imorgon! NYÅR
vad är du mest rädd för i hela världen? - finns en massa
läser du på baksidan av mjölkpaketen? - dricker int mjölk! :D
har du någon gång haft på dig ett par Boxer? - ja :D
duscha eller bada? - bada
vilken färg har din jacka? - nån cp brunfärg
använder du långkallingar? - jå varje dag sidu
är du höjdrädd? - Jaa
vad ska du göra NU? - sov.
pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - nej
har du sett din bästa vän gråta? - Jooo
har du fått någon komplimang idag? - ja
vilka länder har du bott i? - Finland och sverige
vilken tid gick du upp i morse? - 2
vad gjorde du kl 2 inatt? - satt och prata med malin
vad är det första du gör på morgonen? - öppnar ögonen
vad ska du göra efter det här? - sova
GONATT


Emme    •  

Gott Nytt År! :)

Många kramar(Y)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!