Ingen skola

idag är det ju ingen skola wheeei! eftersom det är självständighets dag idag så far ingen till skolan, tror ja iallafall? ;D men ja,, igår skulle jag ha farit till Sara och sovit men blev ändrade planer. Var med Emmi efter skolan och åt pizza. Sedan for jag hemåt så småningom och då for jag till fillo och åt igen. Sen for jag med Malin, vi var inte fullt normala men sedan for vi ut och gå med Emma och sen for Malin hem. call me om nån kan va! :DDDDDD


Sofia - JULKALENDER    •  

sitter i skolan :)

/ http://smnmode.blogg.se










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!