Mina favoritbloggar #3

Detta är del tre av min inläggsserie där jag presenterar mina absoluta favoritbloggar! Del ett HÄR & del två HÄR!
 
BROWNSUGAR
Detta är min absoluta favorit skönhetsblogg! Hon uppdaterar inte varje dag, ibland inte heller varje vecka. Men det är verkligen värt väntan på hennes inlägg! Nu har hon faktiskt varit bra på att uppdatera den senaste tiden, tummen upp för det!
 
 Verkligen bra skrivna inlägg och man får tips om så många nya produkter inom skönhetsvärlden och annat kul som har med skönhet att göra! Hon tar även så superfina bilder på alla produkter och presenterar dom alltid på ett sådant sätt så att man vill springa till närmaste butik och köpa produkten direkt! 
 
Hon har även en instagram (@brownsugars) där hon lägger upp ganska samma bilder som på bloggen och ibland också lite vardagliga bilder! Smart att följa henne där så vet man när något intressant dyker upp på bloggen!
 
Bilderna är lånade från Brownsugars Instagram.


MALIN    •  

Kul med lite tips! Denna bloggen har jag inte sett innan! Kram

Sarah    •  

Kul me tips :)

ISABELLA    •  

Kul med tips!! :)

Tilda Barkselius    •  

Tack för tipset!

N A T H A L I E    •  

Riktigt bra blogg! :) kram

Fairyland surprises    •  

Tack för tipset!

Julia    •  

hon tar så fina bilder :)

Netti Starby    •  

Vilka fina bilder hon har! Kram

Linn Strömberg    •  

Så kul med dessa inlägg :D

Svar: Vad kul att du gillar dom! :D
Henrietta Nylund

N    •  

Ska kolla in :D

Frida    •  

Bra tips på bloggar :)

linah    •  

hon är så bra! <3

Alice    •  

Visst är allt så fint! Vill ha :))

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Helt fantastiska bilder :D

Pauline Hurtig    •  

roligt med bloggtips!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!