Mina favoritbloggar #2

Här kommer nu del två av mina favoritbloggar! HÄR kan du läsa del ett där jag presenterade min absoluta favoritblogg! 
HANNALICIOUS / HANNA FRIBERG
Hanna har en riktigt intressant blogg som jag läser dagligen. Så himla härlig och söt tjej som bjuder på bra inlägg och fina bilder. Dessutom så uppdaterar hon rätt så ofta, vilket är kul för mig som läsare! 
 
Man märker verkligen på henne att hon är en riktigt positiv och sprallig människa! Hon älskar att resa, vilket jag också gör, och hon har superbra reseinlägg och reseguider på hennes blogg! Även på hennes Instagram (@hannalicious) bjuder hon på sjukt härliga resebilder! Just nu är hon i Dubai och jag har följt med via hennes Snapchat (@hannafribergs) vad hon och hennes mamma hittar på för roligheter där, riktigt underhållande! 
 
Som jag tidigare har nämnt i denna inläggs-serie så lyssnar jag ju på Hanna och Ellinors podcast Måndagspepp som jag verkligen älskar! Skulle verkligen vara häftigt att träffa Hanna någon gång, hon verkar hur skön och härlig som helst! 
Bilderna lånade från Hannas instagram


Julia    •  

måste kolla in hennes blogg :)

MALIN    •  

Hanna är sååååå snygg! Älskar hennes blogg! Kram

Tilda Barkselius    •  

Har aldrig läst hennes blogg men den verkar härlig :)

Fairylandsurprises    •  

Tack för tipsen!

Flisan    •  

sv: tack det gick bra :D

Frida    •  

Bra tips på bloggar :)

Linn Strömberg    •  

Så fin blogg!

http://siliiins.blogg.se    •  

Kul med tips!! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Härligt tips! Älskar henne själv, grym brud! :) Kram!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har följt Hanna i många år, verkar vara en så himla mysig tjej :D

Liborius    •  

Roligt med bloggtips, läser ingen utav de bloggrna:)

Hanna är verkligen en inspiratör :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!