Best weekend ever!

Oj, hörni... Vilken otrolig helg det har varit! Helt klart den bästa helgen på detta år, och den bästa Weekend Festivalen jag någonsin har varit på, allt var så lyckat!
 
Nu tänkte jag dela med mig lite av hur min Weekend Festival var och vad vi gjorde under dessa två dagar, så håll i hatten!
Vi kickade igång WKND 2016 dag ett med lite Sam Feldt som levererade något otroligt! En av de bästa spelningarna detta år. Vi hade inga förväntningar, och då kör han grymmaste setet någonsin, wow!
Glada gänget med fina Sam Feldt!
Här står vi glada under dag ett vid barområdet! Dessa två härliga tjejer var mitt sällskap under dessa två dagar, och William som stod bakom kameran.
Under Steve Aokis konsert hoppade Don Diablo upp på scenen och spelade deras låt "What We Started" tillsammans, magisk upplevelse! Vi hade lite högre förväntningar av Steve Aoki i sig, men det var ändå en riktigt bra spelning!
Och här börjar det... Bästa konserten och upplevelsen på hela helgen!
Här står vi glada med finaste Don Diablo! Synd att vi alla inte riktigt är med på bilden, men tur att vi har hur många olika bilder som helst med honom! Han var verkligen den genuint snällaste personen jag någonsin har träffat. Jag var supertaggad på att höra "On My Mind" vilket var orsaken till att jag kom till hans spelning, och då han inte spelade den blev jag otroligt besviken. Vi pratade med honom efteråt och nu är jag över min besvikelse, han var så sjukt härlig! 
Bästa var nog när vi fick testa på hans jacka som han hade på sig vid både sin egna och Steve Aokis spelning, kändes så overkligt! Detta lever man nog länge på! Vi fick även Tiëstos tröjor kastade över oss senare, så vi hade lite tur med sånt kan man väl säga!
Vi orkade inte se Armin van Buuren så länge då det var en massa omogna människor runt oss som skulle kasta omkring sig vatten och skapa ringar som folk dansade i, så då for vi och såg hela Examples konsert front row! Helt otroligt bra var han i år, bättre än alla tidigare år!
 
På tal om front row så hade vi även tur med det, vi stod nämnligen längst fram på nästan varje spelning, vilket var sjukt roligt! 
 
Så som ni kanske förstod av detta långa inlägg var min helg helt otrolig! Jag lovar att det inte blir så många Weekend relaterade inlägg på ett tag nu!


Julia    •  

åh vad kul :)

Sharon    •  

Åh det känns som om hela sverige var där förutom jag :( typsikt att man jobbar hela tiden.. Hoppas du hade det fett kul i alla fall! :)

Kram

Rebecka    •  

Åh, vad roligt att läsa att du hade det bra!

Svar:
Ja, verkligen!

Kram

MALIN    •  

Det ser verkligen såååå så kul ut! Kram

Sara Ekman    •  

Kul!

Emelie Pahlin    •  

Men åhhh så grymt!!

Hanna Sahlqvist aka Hannavic    •  

Men jääävlar vad roligt!!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Emilia    •  

Åhh vad roligt! <3

Netti Starby    •  

Men åh vad roligt ni har haft det! Kram

N A T H A L I E    •  

weekend va verkligen huuuur bra som helst!!

Prietha    •  

Åh så kul!!

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!

Alice Lindström    •  

Åh vad roligt det ser ut! önskar att jag var där!

Anita    •  

Kul :D

Tilda Barkselius    •  

Åh låter som ni hade bästa helgen!!

Elsa    •  

Åh vad roligt det såg ut! :)

Sara    •  

Åh så underbart! Vill också åka på festival :)

Celine    •  

Alltså åh så himla kul!

Isabella    •  

härliga bilder!

Maja    •  

Ser jätte härligt ut!

http://jaggerdigminmorgon.blogg.se










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!