Expert face brush

Jag har länge velat fram och tillbaka på ifall jag borde köpa denna expert face brush från Real Techniques, och när jag hittade den billigt inne vid en smink/parfymbutik i Spanien så slog jag till! Jag ångrar verkligen inte att jag köpte denna eftersom att jag har använt den nästan varje dag sedan jag köpte den. 
 
Jag använder ju inte foundation, utan endast concealer från MAC. Om jag använder foundation är det alltid i mineralform! Jag har tidigare använt mig av RT stippling brushen till att applicera min concealer, men nu när jag böt över till denna tycker jag mer om denna! Då håren är så kompakta på borsten så blir det inga ränder alls. Kan varmt rekommendera denna!


Ebba    •  

älskar real techniques!

svar: ja de är ju så gott! speciellt den kombinationen också :) KRAM

MALIN    •  

Denna borsten har jag också! Jättebra! Kram

N    •  

Älskar deras borstar! Så bra!

Prietha    •  

Jag älskar min Beautyblender, såå bra!!

♀ Sara Ben's ♀    •  

Jag brukade förut använda foundation men gillade inte det så slutade använda det. Jag har dock aldrig gett miniralform en chans. Kanske ska ta och göra det. Vilken använder du*?

Svar: Jag rekommenderar dig att test på mineralfoundation om du är som mig och inte gillar flytande foundation! Man får en naturlig finish som känns som sin egna hud! Jag gillar bareminerals och Everyday Minerals!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Nice :)

Sanna    •  

Har den! Den är så bra!

Annsoh    •  

är också sugen på och köpa den!! :D är du nöjd?

Svar: Ja det är jag! Det är ju deras mest sålda borste så då måste den ju vara bra av någon orsak! :)
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att du är nöjd! :)

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

måste inskaffas

Alice Lindström    •  

RT är nog mitt favorit borstmärke :)

Amanda    •  

Har flera kompisar som också har den och dom är så nöjda!

♫♪ sandra    •  

nice!

Celine    •  

Hittade de där borstarna till gaaaalet pris i USA, var också tvungen att köpa haha!

Emilia    •  

Har också denna borsten! Den är jättebra! Real techniques är förövrigt de bästa sminkborstarna tycker jag :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!