Mina favoritbloggar #1

Jag tänkte börja med en liten inläggs-serie där jag presenterar mina favoritbloggar! Jag kommer att fokusera på en blogg åt gången och nu idag tänkte jag presentera min absoluta favoritblogg!
PDOTTER / ELLINOR LÖFGREN
Detta är min absoluta favoritblogg och Ellinor är nog den människan som inspirerar mig mest av allt här på jorden! Genom måndagspepp podcasten som Ellinor och hennes bästa vän Hanna har tillsammans började jag läsa båda deras bloggar och har verkligen fastnat vid Ellinors blogg. 

Genomtänkta inlägg, så fina bilder, texter och tankar. Det allra sjukaste är att jag känner igen mig i Ellinor på så många plan! Vi har varit igenom väldigt likadanna saker och vi har båda ganska så samma syn på livet. Det är så häftigt när jag läser hennes blogg eller lyssnar på måndagspepp och tänker "shit, det där är precis som jag"! 

Hennes blogg är verkligen värd att läsas, ni hittar henne på nouw.com/pdotter och hennes superinspirerande Instagram är @ellinorlofgren! 

Bilderna lånade från Ellinors Instagram.


TIDSTJUVEN    •  

Tack för bloggtipset! Ska genast spana in hennes blogg. :D

Elin    •  

Bra tips! :)

Frida    •  

Bra tips på blogg :)

Fanny - 21 årig morsa    •  

Älskar när man finner en blogg som tycker och tänker som en själv, det är verkligen häftigt =)
STOR KRAM

Fanny - 21 årig morsa    •  

Älskar när man finner en blogg som tycker och tänker som en själv, det är verkligen häftigt =)
STOR KRAM

ISABELLA    •  

Vilken kul idé, alltid kul att få lite bloggtips! :)

ISABELLA    •  

Vilken kul idé, alltid kul att få lite bloggtips! :)

Sanna    •  

Åh va roligt, då kanske man kan hitta en ny favorit :)

Catrin Monica Sandberg    •  

Kul inlägg :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul med lte bloggtips! :)

MALIN    •  

Vad kul med tips! Väldigt fina bilder :) Kram

Tilda Barkselius    •  

Har aldrig hört talas om henne så tack för tipset :)

Ida - foto & häst    •  

Så himla bra tips! :D

linah    •  

åh va kul att du delar med dig:D!

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så härligt tips! Läser denna lite då och då! :) Kramar!

Jessy    •  

Får ta och kolla in dom då :D

Netti Starby    •  

Åh tack för bloggtipset! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad grymt! ska kolla in bloggen direkt :D

Linn Strömberg    •  

Åh vad grymt! ska kolla in bloggen direkt :D

Elin    •  

Låter roligt! Henne ska jag gå och kicka in :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Bara besökt hennes insta men får titta in på bloggen :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Alltid roligt med bloggtips! :)

Jenny Karlsson    •  

sv: tusen tack :)

Åh vilket bra inlägg. så kul när folk berättar om sina favoritbloggar för oftast hittar man själv en ny favorit :)

ISA    •  

kul med bloggtips, tycker också hon är GRYYYM!

Ellinor Löfgren    •  

Men Gud vad glad jag blir!!!! Tack <3 <3 <3

Ellinor Löfgren    •  

Hej! Såg detta inlägget nu. Så fint av dig!!! Tusen tack<3!!

Svar: Fina du <3
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!