Snart är det dags igen...

(Bilder från förra året)
... För detta årets Weekend Festival i Helsingfors! Åh vad jag har gått runt och längtat efter denna helg, och snart är den äntligen här! Detta kommer att bli mitt fjärde år som jag går på festivalen. Det kanske talar för sig själv om att det är en av de bästa helgerna på året då jag har satsat pengar på der varje år! 
 
I år är jag mer taggad än någonsin då jag bara vet att denna helg kommer bli den bästa någonsin. Ett stort plus är det ju att hela resesällskapet är myndiga så vi får gå på officiella afterpartyt vilket jag även ser fram emot! Nu får jag bara hoppas att min sista outfit som jag har beställt hinner komma hem så jag får visa mina outfits till er! 
 
Kommer du att vara på Weekend Festival i år?


Ebba    •  

åh vad kul!

svar: ja fy det är så hemskt! min migrän är borta nu, men har lite smått ont i huvudet än.. hoppas det går över <3 kram

Tilda Barkselius    •  

Åh vad kul att du ska dit i år igen!

linah    •  

åh så härligt:D!

Anita    •  

Kul :D

Prietha    •  

Men gud så kul! Jag ska tyvärr inte dit!

Alice Lindström    •  

gahh vad avis jag är!

MALIN    •  

Sååå kul med festival! Kram

Rebecka    •  

Åh, vad roligt!

Svar:
Ja, det är jättefint :D Håller med dig, så tråkigt!

Kram

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!