Summer sale all summer

Visste ni att ni får 20% rabatt hela sommarenIMSO.com? Om ni har funderat på att köpa ett par Levi's shorts, den snygga bombern eller den perfekta partyklänningen är det nu ni ska slå till. 
Set HÄR / Body chain HÄR / Levis shorts HÄR
Man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet då jag såg detta set på deras sida! Den perfekta färgen och så är den dessutom i fejk mocka material vilket gör den aningen lyxigare, wow säger jag bara! Jag har annars blivit sugen på att klicka hem en bodychain för att ha på Weekend Festival i Helsingfors nästa helg, och här är en kandidat! Behöver jag ens säga varför jag rekommenderar Levi's shortsen? Klassiska, supersnygga och så sitter de som en smäck! 
Baddräkt HÄR / Klänning HÄR / Bomber jacka HÄR
Om man gillar baddräkter eller annars bara funderar på att köpa en har ni en supersnygg här ovan! Desssutom är ryggen supersnygg! Rebecca Stellas klänningar är ju kända för att sitta som en smäck på alla kroppstyper och framhäva de fina kurvorna, varesig man har dom eller inte! Den vita klänningen är från hennes märke och jag skulle mer än gärna lägga vantarna på den! Och sist men inte minst har vi den klassiska bomberjackan i en lite ovanligare färg! En must-have i höst och nu i sommar under de kallare dagarna.
 
Glöm inte nu att använda rabattkoden IMSOsummer då ni handlar något på IMSO! Dessutom har de ju hur mycket som helst på deras hemsida om ni inte hittade något som föll er i smaken här då dessa var endast mina favoriter. Nu blir det bara att bestämma vad jag ska satsa på själv!


Emma .MII    •  

Kul och kika in i din blogg! Härliga bilder!! :-))) KRAM från Italien! Emma .MII

linah    •  

snyggt:D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

Sara Ekman    •  

Snyggt!

Anita    •  

har så svårt för baddräkt tyvärr :(

MALIN    •  

Imso har jättemycket fina grejer! Kram

Sara    •  

Åh så härligt! Har funderat på att införskaffa ett par Levi's länge, så kanske jag slår till nu... Eller väntar till hösten och skaffar ett par hellånga Levi's jeans att ha i vinter i stället. Får se!

Trevlig helg till dej!

Svar: De har även hellånga Levi's på IMSO har jag för mig! Kolla in där så får du desstuom rabatt! :)
Henrietta Nylund

Ebba    •  

så himla snygga kläder!

svar: tack så mycket :) kram

Alice Lindström    •  

sååå mycket snyggt!

Lisa    •  

Åh, vilket jäkla set, blir riktigt sugen på att köpa det :)

Svar: Ja, samma här! Så sjukt snyggt!
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Åh så mycket snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så fina grejer :)

matilda ♥    •  

Dem har så galet snygga kläder! (:

Prietha    •  

Snyggt!

Marlene S.R    •  

vilka fina grejer!

Svar: Visst är dom? :)
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

Älskar det första setet!

Svar: Visst var det fint!
Henrietta Nylund

Isabella    •  

så snyggt!

Pauline Hurtig    •  

snygga!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!