WKND outfit sneak peek

Här ser ni en liten sneak peek på en av mina outfits som jag tänker bära på Weekend Festival i helg! Jag väntar fortfarande på det sista till min andra outfit att komma med posten, så håller tummar och tår att paketet hinner komma imorgon, annars blir det att planera ut någon ny outfit i panik!
 
Tillbaka till outfiten på bilderna; ett par Levi's shorts som jag nyligen fyndade, och mera av dom får ni se snart! Jag har länge planerat på att ha en svart topp med snören/band vid bröstet detta år vid WKND, och slutligen blev det en vit istället som jag hittade inne på Ginatricot! Jag är väldigt nöjd med denna outift, och jag tror jag är minst lika nöjd med min andra outift bara den hinner komma fram...!


Alice Lindström    •  

om shortsen är ju sååååsååå snygga!!

Emilia    •  

Svar: Ja, thaimat är verkligen sjukt gott!! Jätte snygg outfit :)

MALIN    •  

Det ser jättesnyggt ut! Kram

Hillevi    •  

Vartifrån är toppen? :)

Svar: Den är från Ginatricot! Det stod även i inlägget! :)
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Den ser otroligt snygg ut!

Gabriella    •  

Åh så fint!!

Anita    •  

snyggt!

Sara Ekman    •  

fint :)

Netti Starby    •  

Men åh vad snyggt! Kram

Sandra Dahlström    •  

Snyggt! 😍

Julia    •  

Ååh vilken fin topp! :)

Rebecka    •  

Jättesnygg!

Svar:
Det var jättemysigt :) Tack fina du <3

Kram

Prietha    •  

Meen så snyggt!

sandra.    •  

Så fint!
jag älskar verkligen Levi's jeansshorts dem är ju så sköna & framförallt fina :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!