IKEA shopping

För någon vecka sedan blev det en liten roadtrip till Tammerfors för att kolla på bil till mig och lite shopping i Ideapark och IKEA! Det blev inte så värst mycket shopping för min del, men några saker jag länge har funderat på fick jag med mig hem och jag kan inte vara nöjdare!
En liten spegel att ha vid sminkbordet. Det känns ibland som om jag sitter för långt ifrån min spegel då jag sminkar mig, så jag har länge funderat på att köpa en lite mindre spegel att ha vid sminkbordet, och nu köpte jag äntligen en! Ena sidan är en vanlig spegel och den andra sidan är lite ''inzoomat'' vilket är väldigt praktiskt!
Det andra som jag länge har funderat på är något att lägga in i lådorna vid sminkbordet för att få allt smink organiserat! Tänk vad mycket en låda från köksavdelningen kan göra till sminket. Nästan allt mitt ''överflödiga'' smink fick plats i lådan! Jag funderar nu på att skaffa en likadan till andra lådan för att få lite ordning på den lådan också. Denna kostade ynka 2€ / 20SEK och den är verkligen supersmart!


Pauline Hurtig    •  

så bra med sånna lådor!

Amanda Forsman    •  

Det är såå smart, skulle vilja skaffa en sån grej!

Prietha    •  

Åh så smart med lådan!

Linn Strömberg    •  

Riktigt smart med såna där man sätter i sina lådor!

Svar: Ja, det underlättade verkligen! Det såg ut som ett bombnedslag tidigare, haha!
Henrietta Nylund

N    •  

Älska ikea!

MALIN    •  

Kul med lite nya grejer :) Spegeln har jag också! Kram

Gabriella    •  

Åh såå smarta lådor!!

Jessica Zederfeldt    •  

Vad fint du gjort! Och super smart! Då kul med så enkla lösningar men som blir så förvånansvärt bra! Riktigt fint :D

Svar: Åh tack! Ja, eller hur! :)
Henrietta Nylund

Anita    •  

trevligt med Shopping !

Sara Ekman    •  

Smart!

Elsa    •  

Härligt att få ordning på sitt smink! :)

Ebba    •  

Blev ju superfint & smidigt! kramis

beccalundin.blogg.se    •  

Ikea är bra, mycket bra grejer och inte allt för dyrt heller.

Kajsa Skyman    •  

Smart med lådor och vad fin ordning du har! =)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!