Ebay finds

Jag tänkte visa upp några av mina eBay inköp från det senaste cirka halvåret. Vissa saker har jag använt mer än de andra, men i stort sätt så är jag nöjd med allt och ingenting har gått sönder! Allt detta har varit sjukt billigt förutom kameraskyddet, men ett äkta sådant kan kosta ungefär 5 gånger mera än det jag betalade för det.
Sminkväska HÄR / Kameraskydd till Sony a5000 HÄR / Solglasögon HÄR (eget inlägg här) / Sminkborste HÄR / Armbandet fanns inte till salu längre, så synd!
Mitt armband har bokstaven ''W'' som står för William. Jag gillar detta eftersom att det är så lätt och dessutom så enkelt och fint! Detta fanns ju inte längre till salu på eBay, men håll utkik där genom att söka något i stilen med ''a-z bracelet'', det var så jag hittade mitt!
Denna borsten har jag faktiskt inte använt så hemskt mycket, men då jag har använt den så har det varit för konturering av näsan. Nu i efterhand skulle jag nog inte köpa en till sån här, men det var kul att testa på då den ändå var så sjukt billig!
 
Till sist vill jag bara påminna om att det finns så otroligt mycket olika saker att välja på i olika kategorier och sökord, och detta är bara det som jag har beställt. Allt är ju så billigt så det är ju inte toppkvalité på allt, men det är värt sina små slantar man betalar för det!


Amanda Jönsson    •  

Fina grejer!

FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Vilka fina saker:) Kul när man kan göra lite fynd:)

Emma Grann Fotografi    •  

Så fint!! Älskar armbandet! :)

sandra    •  

nice!

Linn Strömberg    •  

Åh vad fina köp!

Amanda    •  

Kul inlägg! :D

MALIN    •  

Kul att se! Jättebra och roliga tips! Kram

ISA    •  

men bra grejer! har hört mycket gott om Ebay men inte vågat/orkat söka runt där själv än ;)

Michelle    •  

Armbandet var ju så fint! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag älskar att fynda på ebay xD

Netti Starby    •  

Så fina saker :-D Kram

Glasögonen är såå snygga! :)

Tuva Björnwall    •  

åh fina saker!!

Matilda Berlin    •  

Så mycket snyggt =) Jag älskar verkligen när man gör dom där fynden!

Elsa    •  

Åh vad fina saker! :)

Sara Ekman    •  

Nice :)

Pauline Hurtig    •  

kul!

Johanna    •  

älskar ebay! vilka fina grejer du klickat hem. jättefint armband!

Caroline    •  

Älskar ebay! Brukar handla där och på Ali Express, och tradera såklart! :D

ebba    •  

roligt att fynda på eBay :)

sandra.    •  

Så kul med nya grejer :D och vilket bra pris, ja tycker solbrillorna var riktigt fina :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!