Redo inför sommaren

 Dessa snygga solglasögonen fyndade jag på eBay för cirka 1€ / 10 SEK styck, ett riktigt kap! Dock är inte formen exakt den perfekta för mig men de får helt klart godkänt för det billiga priset! 

Det är ju alltid lite risky att beställa från eBay då bilderna inte alltid stämmer med det som kommer hem i posten, men dessa var jag helt OK nöjd med! Mina solglasögon som gick sönder i olyckan går inte riktigt att ersätta eftersom att de var mina favoriter, men vad kan man... Detta var en liten nödlösning på problemet helt enkelt!

Jag har ju dessutom beställt en hel del billiga saker från eBay på sistone som jag skulle kunna visa upp i ett inlägg om det finns intresse? :)


MALIN    •  

Jättesnygga brillor! Dom blåa tyckte jag verkligen om! Kram

Tuva Björnwall    •  

åh snygga brillor!! :D

Amanda Jönsson    •  

Va snygga!

Cecilia    •  

Tycker att de svarta solglasögonen var fina ;)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Älskar eBay fynd :D

Prietha    •  

Åhh, jättesnygg ju!

Alltså gud så snygga! :)

Maria Pettersson    •  

De blåa är så fräscha! :D Älskar brillor med lite färg på!

Tilda Barkselius    •  

Åh så snygga!

Linn Strömberg    •  

Snygga!

Veronica Möller    •  

Så snygg solgalsögon! :)

Hillevi    •  

Snygga!

Sanna    •  

Va fina och billiga :D :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad snygga!! ;) Kul när man är redo för sommaren!

Skogsraah ☾    •  

Snygga!

Liborius    •  

Sjukt bra pris måste jag säga!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!