Den lilla svarta väskan

Yay, ett till eBay fynd! Denna väskan kom hem till mig kort efter mitt eBay fynd inlägg (hittas HÄR), och jag gillar verkligen denna! Den var som vanligt superbillig, och det känner man då man håller i den. Den är väldigt lätt och känns billig, men vad annat kan man förvänta sig då man betalar några euro för en väska?
 
Denna väskan köpte jag för att kunna ha på till exempel festivaler eller liknande då jag vill ha med mig några småsaker, men inte vill släpa med mig en väska. Då denna är så billig är det ju bara att beställa en ny om den går sönder eller blir stulen! 
 
Du hittar denna väskan i både svart och beige HÄR! 


Emma    •  

Fin väska tjejen! Kram från Italien! :-) Emma

linah    •  

fin! <3

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Härligt med eBay fynd :D

Kaffehörnan    •  

Vad snygg väska

Sannal    •  

Så fin!

Linnea    •  

jättesnygg! väskor kan man aldrig ha för många av :)

Linn Strömberg    •  

Smart med små väskor!

Caroline    •  

Superfin ju!!

MALIN    •  

Jättefin och smidig väska! Ebay är såååå bra! Kram

Sara Ekman    •  

fin :)

Amanda Westberg    •  

Åh en sån fin!

Ebba    •  

så snygg!

svar: tack så mycket :) KRAM

Milla    •  

Perfekt ju, snygg väska för billig penning. Kan se läcker ut och samtidigt kunna släppa loss och inte oroa sig för en dyrgrip.

Pauline Hurtig    •  

fin!

INREDNINGSVIS    •  

SKITSNYGG påminner om Chanel :) Hoppas du haft en solig helg annars.

Idag har jag power of prydndaskuddar samt tävling på bloggen:)

Ha en kanonvecka!

LOVE Maria

Johan    •  

snygg










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!