Out of my comfort zone

SkjortaHÄR / Klänning HÄR (adlinks)
På bilderna ovan ser ni två plagg som jag nyligen fyndade på Rut&Circles rea! Klänningen tipsade jag tidigare om i DETTA inlägg, och visst blev det ett köp till slut! Båda dessa plagg är lite utanför min bekvämlighetszon då passformen är annorlunda än vad jag annars är van med, men jag gillar dom! De känns kanske en smula för stora då storlekarna är rätt så stora (gå ner en storlek om du beställer!). Men mönstren, färgerna och allt annat är helt perfekt!
 
Jag beställde även två andra roliga saker på samma gång som jag visar i ett inlägg snart! 


Anonym    •  

Snygga ju! Gillar mönstret på den nedersta :)

♫♪ sandra    •  

snyggt!

Emma -Merakibeauty.se    •  

älskar skjortan!

Amanda Forsman    •  

Så fina!

MALIN    •  

Äääälskar klänningen! Jättesnygga färger! Kram

Prietha    •  

Åh å snygg skjorta!

Gabriella    •  

Så fina, håller verkligen med om att man ska gå ner en storlek då jag beställde och allt var för stort.. Kram på dig!!

Amanda    •  

Så fint!

Sara Ekman    •  

snygga:)

Celine    •  

De är ju sååååå snygga tho!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Skjortan är ju verkligen perfekt!

Netti Starby    •  

Åh vilka fina köp! Kram

Caroline Blomberg    •  

Älskar byxdressen!

Jennifer    •  

Snygga fynd du gjorde! :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh så snyggt!

Pauline Hurtig    •  

så snyggt med jeansskjorta!

Emelie Pahlin    •  

Gud vilka fina plagg! Klänningen var jättefin på dig! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!